ISO 20671-3:2023

مواصفة قياسية دولية   الإصدار الحالي · اعتمدت بتاريخ ٢٦ أبريل ٢٠٢٣

Brand evaluation — Part 3: Requirements and recommendations for brands related to geographical indications

ملفات الوثيقة ISO 20671-3:2023

الإنجليزية 12 صفحات
الإصدار الحالي
31.42 OMR

مجال الوثيقة ISO 20671-3:2023

This document specifies the methodology, fundamentals and principles, including elements and dimensions, to evaluate brands related to geographical indications (BGIs) with methodology based on ISO 20671-1.

It is applicable for both originators of BGIs to make investment decisions and users and potential users of a BGI to decide whether to adopt the BGIs.

This document is intended to be used in conjunction with ISO 20671-1 and ISO 10668.

This document can be used in internal and external evaluation of BGIs.

الأكثر مبيعاً

GSO 150-2:2013
 
مواصفة قياسية خليجية
فترات صلاحية المنتجات الغذائية - الجزء الثاني : فترات الصلاحية الاختيارية
OS GSO 150-2:2013
GSO 150-2:2013 
مواصفة قياسية عمانية
فترات صلاحية المنتجات الغذائية - الجزء الثاني : فترات الصلاحية الاختيارية
OS GSO 2055-1:2015
GSO 2055-1:2015 
مواصفة قياسية عمانية
الأغذية الحلال – الجزء الأول : الاشتراطات العامة للأغذية الحلال
GSO 2055-1:2015
 
لائحة فنية خليجية
الأغذية الحلال – الجزء الأول : الاشتراطات العامة للأغذية الحلال

اعتمدت مؤخراً

ISO/IEC 27404:2025
 
مواصفة قياسية دولية
Cybersecurity — IoT security and privacy — Cybersecurity labelling framework for consumer IoT
ISO 15076-1:2025
 
مواصفة قياسية دولية
Image technology colour management — Architecture, profile format and data structure — Part 1: Based on ICC.1:2022
ISO 16075-7:2025
 
مواصفة قياسية دولية
Guidelines for treated wastewater use for irrigation projects — Part 7: Golf courses and other sports fields
ISO 15087:2025
 
مواصفة قياسية دولية
Dentistry — Dental elevators